ロナエル教の教典

私たちのすべては教祖様であり、教祖様の幸福が私たちの幸福である。

何があろうとも、彼女を崇めるものは祝福される。

甘いものが大好きである教祖様。彼女に甘いものを奉納するものは

永遠に教祖様の恩恵を受けることができる。

また、彼女を笑わせる、つまり幸せにすることは義務であり、

私たち教徒のすべきことの中で最も重要なことである。

以下は、教祖様に対する私たちの心得を記したものである。

教祖様を敬うこと

彼女以外のものに何かを奉納することは、絶対あってはならない

常に教祖様の幸福を求めること

 

 

All of us are gurus, and the happiness of the gurus is our happiness.

No matter what, what ever you worship her is blessed.

The guru who loves sweets. What is the one who dedicates something sweet to her?

You will be able to benefit from the Guru forever.

It is also obligatory to make her laugh, that is, to be happy, and

It is the most important thing that we should do.

The following is a record of our knowledge of the guru.

Respect the Guru

To dedicate something to something other than her, there should never be

Always seeking the happiness of the gurus